71 / 100

ברזל נגד אלומיניום חלונות ודלתות

מדוע ברזל היא פתרון טוב יותר מאלומיניום

חומר הפלדה המגולוונת שלנו railings-metal מיוצר מסגסוגת ספציפית, ה— FeP02 עם ציפוי אבץ GZ200. זה מגן על הפרופיל מפני חמצון מצד הפנים ומחוצה לו. זה מסתיים בתהליך עובר עור, המאפשר אחיזת צבע טובה יותר. פלדה זמינה במגוון צבעים בגימור מלוטש, חצי מלוטש או סייבל.

לפלדה יתרונות רבים על פני האלומיניום החומר החלש יותר. להלן 5 יתרונות שיעזרו לך להבין את האפשרויות שלך עם חלונות ודלתות פלדה:

  1. 1.ברזל היא בחירה טובה יותר מאלומיניום לגידור שבור תרמית … מדוע? פלדה מבודדת 5טוב יותר מאלומיניום. כמו כן, גדלי יחידות פלדה יכולים להיות גדולים בהרבה מיחידות אלומיניום. זה מאפשר מימדי מסגרת צרים יותר ועדיין מציעים מרחבי זיגוג גדולים. על ידי הפחתת היחס בין קווי הראייה של המסגרת לזכוכית, הביצוע התרמי הכולל של היחידה מוגדל.

מבחינה מבנית פלדה חזקה פי 3 מאלומיניום. זה מתרגם ליכולת לייצר את הביקוש ההולך וגובר למסגרות חלונות ודלתות גדולות יותר, תוך שמירה על השלמות המבנית הטובה ביותר בענף הגידור.

  1. 2.פרופילי פלדה מrailings-metal הם «ירוקים». הם עשויים מפלדה ממוחזרת של 100% … אה, אם אתה רוצה אותם בירוק יש לנו גם את הכיסוי. אפשרויות צבע ציפוי אבקה הן כמעט אינסופיות. לא רק שהפסקה התרמית היעילה הגבוהה חוסכת לך אנרגיה, אלא שrailings-metal עוזרת גם לחסוך את כדור הארץ באמצעות תהליכי הייצור «הירוקים» שלנו.
חלונות ברזל נגד חלונות אלומיניום
חלונות אלומיניום נגד חלונות ברזל
  1. 3.האם שמעת על המונח «חיי מדף?» בבנייה אנו משתמשים במונח «קיימות». כשאתה מחשיב את העלויות הכוללות של מוצר, «הקיימות» של אותו מוצר צריכה להיכנס למשוואה ולחלונות ודלתות פלדה יש ​​עמידות שלא שווה כלום. אם מטפלים בהם כראוי, הם יכולים לחיות את המבנה בו הם ממוקמים. מחקרים מראים שחלונות בלגיים יכולים בקלות להחזיק מעמד ולהמשיך לתפקד הרבה יותר ממוצרי אלומיניום, עץ או ויניל; אפילו יותר משלוש עד ארבע פעמים.
  1. קשה לשים תג מחיר על הערך האסתטי של חלונות פלדה. בואו נגיד שלחלונות פלדה יש ​​איכות מתמשכת שהאדריכלים, הבונים ובעלי הבתים המובנים ביותר מגלים. זה מתחיל בקווים הפשוטים של המסגרת — יופי של «פחות זה יותר.» חלונות נראים להסתכל דרך ולא להסתכל. הם ממסגרים את הנוף ומאפשרים לאור להיכנס למבנה. פלדה מספקת יתרון זה ועוד. למרות שגדלי המסגרות צרים, פלדה היא חומר חזק ונועז המפקיר ביטחון וסגנון. יש לו דרך להתבלט באדריכלות, המסמל חוזק ועמידות.

דברים נוספים על חלונות בלגיים ברזל נתן לקראו פו.

Прокрутить вверх