82 / 100

סורגים שקופים

?סורגים שקופים - כיצד זה תורם לנו

נמאס לכם להשתמש בבית שלכם בסורגים הבולטים והישנים? אתם רוצים להגן על הבית שלכם מפני פריצות אך לשמור על המראה הנקי והקלאסי? יש לנו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם, סורגים שקופים כאלה שלא בולטים במבט ראשון — כל היתרונות של הסורג הרגיל נמצאים גם אצל הסורג השקוף, אך עצם היותו שקוף הוא מקנה לכם את האפשרות לשמור על המראה הקלאסי ולא להיות בולט יתר על המידה.

לעומת סורגים מברזל שמונעים את האפשרות להתרשם מהנוף לעיתים, הסורגים השקופים לא יפגעו כלל בנוף המשתקף מהחלון — אך מונע פגיעה על ידי פריצה או חשש לנפילה של ילדים מהחלון. כך שאם עד כה נמנעתם מלהתקין סורגים בטן עקב הפגיעה שלהם בנראות של הדירה או בנראות הנוף, הגיע הזמן שתתקדמו לדבר הבא בתחום הסורגים — התקנת סורג שקוף, כזה שלעולם לא יפריע לכם אך יקנה לכם את כל היתרונות שסורג מביא לבית שלכם.

סורגים שקופים
סורגים שקופים מברזל

?סורגים שקופים - כמה זה עולה

אנו נדאג לספק לכם סורגים שקופים במחירים הטובים ביותר בשוק, כך שמצד אחד לא תצטרכו לשלם הון על היתרונות של הסורג השקוף — אך מצד שני תוכלו ליהנות מכל היתרונות שהסורגים השקופים יכניסו לבית שלכם. כמובן שהעלות של סורגים בטן או מברזל תהיה נמוכה יותר מאשר העלות של הסורגים השקופים, הסיבה העיקרית לכך היא היותם של הסורגים השקופים קשים ומורכבים להתקנה. 

אך אנו נוכל לספק לכם את כל השירותים הללו על ידי אנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחום, שיגיעו לביתכם על מנת לפרק את אותם סורגים מברזל המותקנים לכם בבית — ולהתקין לכם את הסורגים השקופים החדשים בצורה האיכותית והטובה ביותר. מהיום מתקדמים לטרנד החם ביותר בתחום הסורגים, הסורגים השקופים יכולים להיות מותקנים בכל סוג של חלון — בין אם מדובר בחלון המרפסת או בחלון החדר שלכם. ההחלטה נמצאת בידיים שלכם, וזה הזמן שלכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

 

Прокрутить вверх