75 / 100

חלונות מתכת מודרניים

יש משהו חזק, עירוני וחשמלי בחלונות מתכת מודרניים. חלונות ברזל מול אלומיניום - מה האפשרות הטובה ביותר?

מדוע בעלי בתים צריכים להשתמש בחלונות פלדה או אלומיניום? האם עץ אינו חומר טוב יותר? למד על היתרונות של חומרי פלדה ואלומיניום למערכת החלונות שלך.

יתרונות חלונות ברזל

פלדה חזקה יותר, כך שתוכלו לבנות קירות שלמים של חלונות. זה עשוי להתאים היטב לטלוויזיות עם מסך גדול — קיר אחד יכול להיות עשוי מטלוויזיות וקיר אחר יכול להיות עשוי מחלונות פלדה. בשל חוזקו, מסגרות חלונות בלגיים מברזל יכולות להיות דקות ומבריקות. פלדה יוצרת סגנון נקי, מדויק ובלתי פוסק. יתכן ותרצה לשלב את דלתות הכניסה לקיר הזכוכית והפלדה שלך. זה יכול ליצור כניסה מזמינה למגורים שלך. המראה הזה עשוי להיות הכי טוב בערים. זה משקף את בתי הספר לארכיטקטורה הקוביסטית. יש לך גם אפשרויות מעטפת רבות. לרוע המזל, פלדה אינה בעלת תכונות הבידוד הטובות ביותר. זה למעשה מוליך אנרגיה, כך שאתה עלול לסבול מאובדן חום יותר. חלונות פלדה הם גם בעלי גימור קשוח יותר, מה שהופך אותם לקשים יותר לניקוי.

חלונות מתכת מודרניים חלונות ברזל מול אלומיניום
הבדל בין חלונות ברזל ואלומיניום

יתרונות חלונות אלומיניום

האלומיניום מיוצר כנגד קורוזיה ובעל תכונות אנטי בקטריאליות עיקריות. תכונות אלה מועילות למדי בבתים בהם אוכלים מזון. מערכות חלונות אלומיניום קלות אלה מציעות קווים עכשוויים ותחזוקה נמוכה מאוד. קל יותר לנקות אותו בגלל הגימור החלק שלו. אתה יכול גם להוסיף כמה דלתות הזזה לחלונות החדשים שלך. אלומיניום חסר את אותן תכונות בידוד כמו עץ.

מראה מודרני

בימינו תוכלו לחיות את החיים על פי תנאיכם עם מגוון חלונות ודלתות. עץ הוא לא לכולם. יתכן שיש לו מראה מסורתי יותר. אולי עדיף קוטג’ים כפריים. ויניל זול יותר מעץ. פלדה ואלומיניום חזקים מאוד. מתכות מקלות עליכם לעשות יותר עם פחות. מה זה אומר? זה אומר שהמסגרות קטנות יותר ויש לכם יותר זכוכית. זה יוצר סביבה פתוחה יותר כדי להכניס את אור השמש. כאשר השמש זורחת, החדרים שלך יהיו מוארים היטב. זה עשוי גם לאפשר לך להפחית את עלויות החשמל שלך. אתה יכול לכבות את האורות בפנים ופשוט לאפשר לשמש החיצונית ליצור אווירה בהירה. יש לך שאלות, יש לנו תשובות. אנו, במקור אחד, הם המקור שלך לייעוץ יקר ערך לשיפור הבית. אל תהסס לשאול אותנו כל דבר על הבית שלך. אנו שואפים לרצות. בחר את החומר הנכון כדי לוודא שלביתך יש את הסגנון והפונקציונליות הטובים ביותר.

Прокрутить вверх